anda ke~ :D

just click :)

beSTIes

beSTIes
♥friends till end♥

kecoh kecoh :DD


leave your steps ^-^

http://matcuoi.com

Sunday, May 27, 2012

as time went by~

salam'alaik .ya Allah, skejap betul masa berlalu. pejam celik pejam celik . dah 1 bulan 2 hari aku habis matrik . dan dah 1 bulan 2 hari tu jgak aku bnyak habiskan masa di rumah . solat , makan , tido , memasak , cuci pinggan , hanta adek gi skola , makan . bla bla bla . 
pi skolah amek sijil es.pi.em .





plus, lawat che'gu2 yg dah bhempas pulas aja aku yg malas ni dulu ><






*the end* gmbar takleh bnyak2 :P 
and,alhamdulillah, spanjang dok umah ni sedikit sebanyak ada info baru yg aku dpat tahu. 
dr isu PALESTIN / SYRIA . ceramah ustazah Fatimah Syarha . soal jawab ustaz Azhar Idrus . cerpen Hilal Asyraf yg agak best ^^ . soal khidupan . *wlaupun tak bnyak* smpailaaa bab kawen . ahiks .

LAGI beberapa detik saat minit jam hari . rsult MATRIK dah nak klua dah! o Allah, please ease my thing .aku hanya insan biasa . mudah melupakanMu ketika senang . mudah mengingatiMu ketika susah . ampunkan aku :(

Sesungguhnya Allah memberi yg terbaek utk setiap hambaNya :')


*dear my result, jgan nakal2 ek >.<*

peace! :)




2 99 doakan ainulQalb bahagiaaa :):

Unknown said...

hohoy...mcm lain jerk blog ni..:hoho
bstnya dpt jumpa cikgu2 dan kwn2..
memory yg indh yg x dpt dilupakan..
gud luck 4 your result..

hOhOy :) said...

laen? :hihi
sikit laa . saje tuka selera :rilek
yup2 ^^ best sngat jumpa ckgu and geng !
itupun takjmpe sume .
klau gi wat gathering, sure superb :star