anda ke~ :D

just click :)

beSTIes

beSTIes
♥friends till end♥

kecoh kecoh :DD


leave your steps ^-^

Monday, May 21, 2012

Pokok ajaib :)

salam'alaik ya Readers :)
for the first and the julung2 kalinya .
this is my first time to join a contest by YUU Hidayu :) 
hehe . so, that is the banner 

lukisan wajiblah :  "Ada pokok ajaib, batang yang disebelah kanan mempunyai tiga pelepah dan empat biji kelapa. Batang yang disebelah kiri pula mempunyai empat pelepah serta dua biji kelapa. Batang yang ditengah tengah pula mempunyai sebanyak 5 pelepah tetapi tidak mempunyai buah kelapa. Antara batang kanan dengan batang kiri terdapat seekor monyet sedang bergayut di atasnya memegang sebiji cawan."

okay , so ini dia hasil bdasarkan imaginasi & kefahaman hohoy 


haha :D ok tak ok tak?
belah tngah- 5 pelepah, takde kelapa.
belah kanan - 3 pelepah, 4 kelapa.
belah kiri - 4 pelepah, 2 kelapa.
nmpak kan pokok ajaib tu :)
tngah2 tu ade sekor ala2 monyet ><
monyet tu bergayut taw.
pegang cawan lagik!
hihi

thats all .
mereka yg saya tag ialah

itu je lah .
harap2 dah menepati skema jwapan ><
hehehe
ilalliqa' ~
ma'assalamah .

7 99 doakan ainulQalb bahagiaaa :):

Nurul Nadia said...

:terharu...wahhhh cntiknya hohoy..
mudah mudahan hohoy menang..
gud luck

Yuu Hidayu said...

cantiklah pokok hohoy.. ahiks.. nantikan resultnya nanti yerr :D

ainulQalb :) said...

nadya , :malu hehe .. syukran2 .. inshaAllah :) hohoy pong suka2 je nii ..

yuu, heee :terharu tengkiu yuuu :)

Norashiqin Kamaruzaman said...

hehhe, pandai la hohoy lukis... =)
nanti menang share2 tau...hihii

ainulQalb :) said...

kak BL : tengkiu :malu

dRopPuc!noo™ said...

hohoy semart ah belog anda! teruja.. :)

ainulQalb :) said...

tengkiu droppU :) :geleng