anda ke~ :D

just click :)

beSTIes

beSTIes
♥friends till end♥

kecoh kecoh :DD


leave your steps ^-^

Sunday, December 18, 2011

Redha parents tu penting !

 salam :)


Redha Allah terletak pada Redha Ibubapa

ok , entry ni , sikit je ..
juz nak ingatkan kita smua bhawa semua bnda yg kita buat ni perlu ade redha parents ..
saya tau , mesti smua org tau kan ..
tp , sedar atau tidak kdang2 kita buat perkara yang mreka tak suka kita buat ..
mngkin kita pura2 tak sedar .....?
ingat , mreka makan asam garam khidupan lebih bnyak dpd kita ..
mesti ade yg terbaik mreka mahukan drpd kita jika mereka mlarang ..
jangan membantah ..
kalau tak terima dngan permintaan mreka , belajar untuk terima ..
sbb , tidak semestinya bnda yg kita suka baik utk kita .. dan tidak semestinya bnda yg kita tak suka tak baik utk kita ..
TAPI , berpada2lah kan , klau mmg permintaan mreka tu mlampaui batasan agama ,, maka berlembutlah dlam berbicara dngan mreka ..
kerana apa2pun , mereka adalah org yg telah melahirkan kita dlam dunia yang penuh pancaroba nii ..
jangan smpai mreka dah pergi mngahdap Ilahi , barulah menyesal dngan tindakan kita selama ini ..
Nauzubillah ~~


itu saje :)
maaf andai terkasar ..
bye2 ..
wassalam (=

0 99 doakan ainulQalb bahagiaaa :):